Skip to content

Covid-19 viruksesta johtuen, olemme väliaikaisesti siirtyneet ajanvarauskäytäntöön toimistolla asioinnissa, varaa aikasi TÄSTÄ


AJANKOHTAISTA

Tampereen Aluetaksi Oy on ottanut  käyttöön uudet tilausvälitysjärjestelmät. Uudet järjestelmät mahdollistavat asiakkaillemme entistä paremmat palvelut sekä tehostavat välityskeskuksen ja autoilijoiden yhteistyötä entisestään.

Pikaohje, kun aloittaa vuoron että varmista nämä tekniset asiat ennen vuoron aloitusta.

Tarkista seuraavat asiat ennen ajovuoron aloitusta (VAIN KOKONAISVÄLITYKSEN AUTOT):

  1. Mittari on verkkoyhteydessä (Wifi-yhteys)
  2. Maksupääte on yhdistetty mittariin (Bluetooth yhteys)
  3. iCabbi on yhteydessä mittariin. (Bluetooth yhteys)

-> Ohjeet liitoksiin löytyvät verkkosivuilta https://www.taksitampere.fi/taksinkuljettajat-ja-autoilijat/

Muistutuksena:

  1. Varmista, että sinulla on uusin versio iCabbista käytössä.
    • iCabbi- sovelluksen uusin versio -> http://icab.bi/1208
    • Ohjeet, miten yhdistät iCabbin mittariin (toimii vain uudessa versiossa) : Mitax iCabbiin
    • Kirjautumistiedot: Yhtiötunnus : 697410 |Salasana : 541874 | Palvelin : Jätä tyhjäksi
  2. Muista pitää mittari liitettynä verkkoon laskutustietoja varten.
    • Voit jakaa puhelimesi verkkoyhteyden mittarin kanssa näillä ohjeilla: MITTARI VERKKOON
  3. Käyttöohjeet
  4. Tallentava kamera– tarrat tulee olla autoissa. Uusi järjestelmä mahdollistaa ääniyhteyden auton ja keskuksen välillä. Tästä pitää asiakkaita ilmoittaa.
    • Nouda tarrat toimistolta.
  5. HUOM! Vain kela-välityksessä olevat autot. Olemme järjestelmävaihdoksen yhteydessä yhtenäistäneet kela-autojen numerointia
    • Käy katsomassa uusi kela-autosi numero oheisesta linkistä: KELA-AUTOT
    • Autonumeron eteen pitää laittaa K kun kirjaudut iCabbiin! (ILMAN VÄLIVIIVAA)

 

UKK – Usein Kysyttyjä Kysymyksiä

Askarruttaako jokin asia järjestelmämuutoksessa? Lue useimmin kysyttyjen kysymysten vastauksia ja lähetä meille kysymyksesi!


Lue lisää: