Skip to content

Covid-19 viruksesta johtuen, olemme väliaikaisesti siirtyneet ajanvarauskäytäntöön toimistolla asioinnissa, varaa aikasi TÄSTÄ


[Päivitetty 11.6.2021]

Tampereen Aluetaksi Oy on ottanut  käyttöön uudet tilausvälitysjärjestelmät. Uudet järjestelmät mahdollistavat asiakkaillemme entistä paremmat palvelut sekä tehostavat välityskeskuksen ja autoilijoiden yhteistyötä entisestään.

Tarkista seuraavat asiat ennen ajovuoron aloitusta (KOKONAISVÄLITYKSEN AUTOT):

  1. Mittari on verkkoyhteydessä (Wifi-yhteys)
  2. Maksupääte on yhdistetty mittariin (Bluetooth yhteys)
  3. iCabbi on yhteydessä mittariin (Bluetooth yhteys)
  4. Sinulla ei ole Huawein puhelinta ajoneuvopäätteenä.

Kela-ajojen tarkistuslista (KELAVÄLITYKSEN AUTOT):

  1. Autonumeron eteen pitää laittaa K kun kirjaudut iCabbiin! (ILMAN VÄLIVIIVAA)
  2. Kun ajat Kela kyytiä syötä kyydin vastaanotettuasi kela-kyydin tilausnumero mittariin. Löydät 6 numeroisen tilausnumeron iCabbista tilauksen Asiakkaan ohjeet -kohdasta
  3. Muista varmistaa, että mittarisi on rittävän usein yhteydessä verkkoon. Kun ajotiedot eivät välity mittaristasi eteenpäin, et pelkästään saa ajosta tilityksiä, mutta tieto asiakkaan omavastuukertymästä ei Kelalle välity.

Muistutuksena:

  • Kirjautumistiedot iCabbiin
    • Kirjautumistiedot: Yhtiötunnus : 697410 |Salasana : 541874 | Palvelin : Jätä tyhjäksi
  • Käyttöohjeet
  • Tallentava kamera– tarrat tulee olla autoissa. Uusi järjestelmä mahdollistaa ääniyhteyden auton ja keskuksen välillä. Tästä pitää asiakkaita ilmoittaa.
    • Nouda tarrat toimistolta.
  •  Olemme järjestelmävaihdoksen yhteydessä yhtenäistäneet Kela-autojen numerointia.
    • Käy katsomassa uusi kela-autosi numero oheisesta linkistä: KELA-AUTOT

 

UKK – Usein Kysyttyjä Kysymyksiä

Askarruttaako jokin asia järjestelmämuutoksessa? Lue useimmin kysyttyjen kysymysten vastauksia ja lähetä meille kysymyksesi!


Lue lisää: