15.10.2018

Tampereen Aluetaksille uusi toimitusjohtaja

TIEDOTE

15.10.2018

Tampereen Aluetaksille uusi toimitusjohtaja

 

Taksi Tampereen (Tampereen Aluetaksi Oy:n) uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Arttu Hirvikorpi. Hän aloittaa tehtävässään 19.11.2018. Hirvikorpi siirtyy Tampereen Aluetaksille NIE Ltd:stä, jossa hän vastasi yrityksen taloushallinnosta. Tätä ennen hän työskenteli Nokialla ja Microsoftilla 20 vuoden ajan muun muassa erilaisissa liiketoiminnan kehitystehtävissä. "On ilo tarttua tähän haasteeseen. Odotukseni työstä ovat korkealla ja odotan innolla, että pääsemme yhdessä Aluetaksin omistajayrittäjien ja tiimin kanssa rakentamaan yhtiön tulevaisuutta", toteaa Arttu Hirvikorpi uudesta tehtävästään.

 

 

Taksi Tampere (Tampereen Aluetaksi Oy) on vuonna 1990 perustettu tamperelainen taksipalveluyhtiö, jolla on toiminta-alueellaan välityksessä noin 500 taksia. Taksi Tampere hoitaa yli 2 miljoonaa henkilö- ja tavarakuljetusta vuosittain sekä vastaa merkittävästä määrästä Tampereen ja lähikuntien Kela- ja sote-kyytejä. Taksi Tampere toimii Tampereella, Nokialla, Ylöjärvellä, Kangasalla, Lempäälässä ja Pirkkalassa.

 

 

 

Lisätietoja

Hallituksen puheenjohtaja Tero Kallio

puh. 050 588 3778


08.10.2018

Taksi Tampere lanseeraa oman mobiilisovelluksensa

Taksi Tampere vastaa kuluttajien kasvavaan intressiin hoitaa asioita entistä enemmän mobiilisti sekä mahdollisimman nopeasti ja näppärästi lanseeraamalla oman Taksi Tampereen kännykkään ladattavan mobiilisovelluksen. Sovellus toimii Taksi Tampereen toimialueella Tampereen lisäksi Nokialla, Ylöjärvellä, Kangasalla, Lempäälässä ja Pirkkalassa. Sillä tavoitetaan noin 500 taksia. Sovellus on ladattavissa suomen kielen lisäksi myös englanniksi ja ruotsiksi App Storesta tai Google Play-palvelusta.

 

Taksin tilaamisen lisäksi sovelluksella voi myös maksaa taksimatkan ilman kortteja ja käteistä rahaa. Sovellus näyttää, milloin taksi saapuu ja sillä voi myös seurata, missä taksisi liikkuu. Sen käyttö ja lataaminen on ilmaista. Taksi Tampereen sovelluksella voi tilata taksin myös ennakkoon, tarkastella tehtyjä taksimatkoja sekä myös antaa palautetta.

 

"Mobiilisovelluksen lanseeraaminen on meille iso asia ja sen työstämisessä meillä on vahvasti ollut mielessä asiakkaat ja asiakkaiden toiveet. Sovellusta on työstetty asiakas edellä", toteaa Taksi Tampereen hallituksen puheenjohtaja Tero Kallio.

 

Sovelluksen lanseeraamisen yhteydessä Taksi Tampere julkaisee myös kampanjan "Voita vuoden taksimatkat", jossa kaikkien vuoden loppuun mennessä sovelluksen käyttäjiksi rekisteröityjen kesken arvotaan 1000 € edestä taksimatkoja yhdelle henkilölle.

 

 

Taksi Tampere (Tampereen Aluetaksi Oy) on vuonna 1990 perustettu tamperelainen taksipalveluyhtiö, jolla on toiminta-alueellaan välityksessä noin 500 taksia. Taksi Tampere hoitaa yli 2 miljoonaa henkilö- ja tavarakuljetusta vuosittain. Taksi Tampere toimii Tampereella, Nokialla, Ylöjärvellä, Kangasalla, Lempäälässä ja Pirkkalassa


25.09.2018

Puhelinjärjestelmämme toimii taas normaalisti

Puhelinjärjestelmämme toimii taas!

Kaikkiin tilauspuhelinnumeroihimme soitetut puhelut ohjautuvat nyt puhelinvaihdeohjelmistoomme ja myös jonotus toimii normaalisti.


25.09.2018

Normaalit tilausnumerot toimivat jälleen - keskuksemme puhelut tulevat varajärjestelmän kautta

Nyt taksikeskuksemme puhelinvaihteen varajärjestelmä on saatu toimimaan!

Kaikkiin palveluihimme soitetut puhelut ohjautuvat varapuhelimiin, mutta välitystyöntekijät eivät näe, mihin linjaan asiakas soittaa. Keskushenkilöt kysyvät tämän vuoksi asiakkailta, minkälaista taksitilausta hän on tilaamassa.

Tällä hetkellä kaikkiin meidän normaaleihin palvelunumeroihimme soitetut tilaukset ohjautuvat varajärjestelmäämme, joten normaalit taksipuhelinnumerot toimivat, mutta tilauksien vastaanottaminen puhelimitse on normaalia hitaampaa. Jonotus ei myöskään toimi varajärjestelmän varassa, joten jos ei heti saa keskukseen yhteyttä kaikkien välittäjien ollessa varattuna, kannattaa soittaa hetken päästä uudelleen.

Puhelinoperaattorimme korjaa edelleen varsinaista puhelinjärjestelmäongelmaa.

Toivomme, että pääsisimme pian ottamaan puheluita vastaan normaalin puhelinvaihdeohjelmistomme kautta.


25.09.2018

Tilauspuhelut eivät tule läpi taksikeskukseemme

Tilauspuhelut eivät tule läpi taksikeskukseemme

Tänään ti 25.9. ennen kello 12 ilmeni vakava ongelma tilauspuheluiden vastaanottamisessa. Tällä hetkellä mitkään tilauspuhelut eivät tule keskukseemme läpi. 

Ongelmaa selvitellään puhelinoperaattorimme toimesta.

 

Tällä hetkellä voimme vastaanottaa puheluita seuraavista puhelinnumeroista (kaikki tilaukset, eli tavallinen taksi, invataksi, Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen Kela-taksit, Kanta-Hämeen sote-taksi ym.): 

 

0504399747 

0504399757 

0503864506 

 

Päivitys 25.9.2018 kello 15:15: Normaalit tilausnumerot toimivat jälleen, kun saimme varapuhelinjärjestelmämme toimimaan! Jonotus ei kuitenkaan toimi, eli kannattaa soittaa uudelleen, jos heti ei saa keskukseen yhteyttä.

 


28.08.2018

Palvelinpäivitys tiistaina 28.8.2018 kello 21 alkaen aiheuttaa viivettä tilausvälityksessä

Tilausvälitysjärjestelmämme palvelinta päivitetään tiistaina 28.8.2018 kello 21 alkaen. Päivitys kestää noin neljä tuntia. Puhelinjärjestelmämme toimii normaalisti, eli keskuksemme pystyy vastaanottamaan tilauspuheluita, mutta tilauksien välittyminen autoille voi kestää normaalia pidempään.

Pahoittelemme päivityksestä aiheutuvaa viivettä kyytivälityksessä!


27.08.2018

Taksi Tampereen Taksipäivä Keskustorilla 31.8.2018

Taksi Tampereen Taksipäivää vietetään Keskustorilla 31.8.2018 klo 10-18. Tule paikalle tutustumaan lähemmin luotettavaan ja paikalliseen Taksi Tampereeseen.


27.08.2018

Tampereen Aluetaksin toimistolla rajoitetut aukioloajat 29.8.-17.9.

Tampereen Aluetaksin konttorin (Sammon valtatie 7) remontti etenee viimeiseen vaiheeseen ja vastaanotto- ja hallintotilat menevät remonttiin keskiviikkona, 29.8. Remontti kestää noin kolme viikkoa. Remontin aikana toimisto on avoinna päivittäin klo 9 - 11. Toivomuksena on, että asiointia hoidettaisiin mahdollisimman paljon sähköisesti. Esimerkiksi kuittien kopiot ja niiden selvitykset voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@taksitampere.fi.

Uusien autojen sopimusasioihin ja kaupantekoihin pitää sopia aika ennakkoon Tanja Rautaselta, puh. 010 476 5633. Kela-sopimusasioissa aika sovitaan ennakkoon Tiina Pessiltä, puh. 050 385 5649.

Valitettavasti emme voi päästää ulkopuolisia henkilöitä keskustiloihimme johtuen Kela-sopimuksistamme. Remontin aikana asiointi tapahtuu Tampereen Aluetaksin tuulikaapissa ja sinut otetaan vastaan ovikelloa soittaen. Pahoittelemme tätä väliaikaista epämukavuutta.

Ystävällisin terveisin

Toimiston henkilökunta

 


24.07.2018

Tiedoksi asiakkaillemme

Tiedoksi asiakkaillemme

Uusi laki liikenteen palveluista astui voimaan 1.7.2018. Uuden lain myötä mm. taksien hinnoittelu vapautui. Taksi Tampereen välityskeskuksen enimmäishinnat löytyvät nettisivuiltamme www.taksitampere.fi/hinnat sekä facebook sivuiltamme https://www.facebook.com/taksitampere. Kerromme hintamme myös, kun tilaat taksin Taksi Tampereen välityskeskuksen kautta numerosta p. 0100 4131.

Nämä hinnat ovat voimassa ainoastaan tilauksille, jotka tulevat välityskeskuksemme kautta. Vaikka ottaisit Taksi Tampereen taksin tolpalta, niin hinta poikkeaa näistä Taksi Tampereen välityskeskuksen hinnoista. Jokaisen taksiyrittäjän kuuluu hinnoitella omat kyydit haluamallaan tavalla.

Kuluttajalla on mahdollisuus valita. Kun voit valita, valitse Taksi Tampere soittamalla numeroon p. 0100 4131.


16.07.2018

Kela-puhelinpalvelujen tilanne

Viikonloppuna 14.-15.7. asiakkaiden puhelujonoajat olivat Kelan sallimissa rajoissa, vaikka puheluja tuli runsaasti. Tänään maanantaina 16.7. jonoajat ovat olleet ruuhkajaksoissa maksimissaan 10-15 minuutin luokkaa ja useimmiten niihin pystytään vastaamaan selkeästi tätä nopeammin.


12.07.2018

Kela-puhelinpalvelussa tällä hetkellä jonoa noin 40 minuuttia

Puhelinpalvelumme on ruuhkautunut tänään iltapäivällä. Puramme jonoja ja toivomme palaavamme normaalitilaan mahdollisimman pian.


11.07.2018

Puhelinpalvelumme on tänään toiminut ongelmitta

Puhelinpalvelumme jonotusajat ovat tänään keskiviikkona pysyneet toistaiseksi kohtuullisina. Pyrimme huolehtimaan siitä, että asiakkaat saavat palvelun nopeasti myös jatkossa. Tiedotamme, jos tilanne muuttuu.


09.07.2018

Puhelinpalvelumme on ruuhkautunut

Puhelinpalvelumme on jälleen ruuhkaantunut pahoin. Jos Kela-tilauksenne ei koske tämän päivän tai huomisen kuljetusta, niin toivomme teidän siirtävän tilaamisen myöhempään ajankohtaan. Pahoittelemme.