Skip to content

30.04.2021

Puhelinoperaattorin valtakunnallinen häiriö ohi

Puhelinoperaattorin valtakunnallinen häiriö on ohi ja taksintilauspalveluumme p. 01004131 pääsee jällen normaalisti.


29.04.2021

Puhelinoperaattorin valtakunnallinen häiriö

Puhelinoperaattorillamme on valtakunnallinen häiriötilanne, mikä tarkoittaa sitä, että Taksi Tampereen puhelinpalveluun ei pääse tällä hetkellä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa! Taksi Tampereen sovelluksella tilaus onnistuu normaalisti. Jos sinulla ei vielä ole ladattuna Taksi Tampereen sovellusta, puhelimesi sovelluskaupasta saat sen ladattua.


26.04.2021

Taksi Tampere järjestelmäuudistus

Taksi Tampere siirtyi uuteen aikakauteen ja uudisti järjestelmänsä 13.4.2021. Valitettavasti järjestelmäuudistuksesta johtuen emme ole tällä hetkellä normaalissa ja haluamassamme palvelukyvykkyydessä. Tämä näkyy kiireellisimpinä aikoina kaikissa palvelulinjoissamme. Joka päivä menemme kuitenkin parempaan suuntaan. Koko organisaatiomme tekee työtä sen eteen, että palvelumme saadaan normalisoitua ja korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelemme tästä tilanteesta aiheutuvaa haittaa!


26.04.2021

Taksi Tampereen TAYS:in Kela -palvelupiste poikkeuksellisesti suljettu 27.4., 28.4. ja 29.4.

Taksi Tampereen Tays Kela -palvelupiste on poikkeuksellisesti suljettu 27.4., 28.4. sekä 29.4. Kela palvelunumero palvelee normaalisti p. 0800 98811. Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa!


14.04.2021

Palvelumme on ruuhkautunut

Hyvä asiakkaamme,

Olemmekin jo aiemmin tiedottaneet järjestelmäuudistuksestamme. Tällä hetkellä valitettavasti tilanne on se, että järjestelmämuutoksen vuoksi olemme ruuhkautuneet. Teemme täällä Taksi Tampereella kaikkemme normalisoidaksemme tilanteen. Toivomme ymmärrystä asiaan.


14.04.2021

Taksi Tampereen sovellus uudistui

Taksi Tampereen sovellus on nyt uudistunut ja julkaisimme sovelluksesta täysin uudistetun version. Päivitä uusin versio puhelimesi sovelluskaupassa.


12.04.2021

Taksi Tampere järjestelmäuudistus

Hyvä asiakkaamme,

Taksi Tampere siirtyy uuteen aikakauteen ja uudistaa järjestelmänsä. Muutos uuteen järjestelmään tapahtuu 13.4. Me Taksi Tampereella teemme kaikkemme, jotta sinulle hyvä asiakkaamme kaikki sujuu hyvin ja mutkattomasti järjestelmäuudistuksesta huolimatta. Toivomme kutenkin ymmärrystä ja kärsivällisyyttä, mikäli kaikki ei sujukaan aivan mallikkaasti. Uuden järjestelmän myötä pystymme tarjoamaan sinulle jatkossa entistäkin kokonaisvaltaisempaa palvelua.

Tervetuloa matkaamme!


14.03.2021

Hoitolaitoksien ja kuljettajien nettitilauksissa ongelmia / Päivitys: Ongelmat korjaantuneet ma 15.3.2021

Hoitolaitoksien ja kuljettajien nettitilauksisssa (Kela- ja sote-matkat) on havaittu ongelmatilanne sunnuntaina 14.3.2021 noin kello 14.30. Selvittelemme asiaa ja pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pian! 

Emme pysty vastaanottamaan tai luomaan uusia hoitolaitoksien ja kuljettajien tilaamia kuljetuksia, jotka on tilattu Extranetin kautta. Pyydämme soittamaan kaikki tilaukset vikatilanteen aikana tilausnumeroihimme.

Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa harmia!

PÄIVITYS MA 15.3. KELLO 10.51: Nettitilaukset toimivat taas normaalisti! Vika on nyt korjattu.


09.02.2021

Taksi Tampereen tilauspuheluissa vikatilanne /Päivitys: Tilanne on korjaantunut 9.2.2021 klo 14 jälkeen


Päivitys klo 14:32: Puhelut ohjautuvat jälleen normaalisti puhelinjärjestelmäämme. Vikatilanne kesti noin 30 minuuttia.

Alkuperäinen vikatiedote:

Puhelinliikenteessämme on vikatilanne. Puhelinjärjestelmäoperaattorimme selvittää asiaa. 
Pystymme vastaanottamaan puheluita varajärjestelmän kautta, mutta puhelut ovat ruuhkautuneet vikatilanteen vuoksi. Toivomme, että häiriö saadaan pikaisesti korjattua.

Tavallisen taksitilauksen voi tilata Taksi Tampere -sovelluksella vikatilanteen aikana.

Pahoittelemme vian aiheuttamaa harmia asiakkaille ja kuljettajille!


04.01.2021

Tampereen Aluetaksi Oy toi markkinoille uuden Snäpi-palvelun

Ratkaisuna kasvavaan kysyntään Tampereen Aluetaksi toi markkinoille uuden Snäpi-palvelun. Olemme kuljettaneet jo vuosikymmeniä asiakkaitamme paikasta toiseen. Nyt tuomme siihen rinnalle myös pakettien kuljettamisen. Kuljetamme kailenlaiset paketit paikasta toiseen, juuri silloin kuin haluat. Ei turhia odotteluja, kun saat tarkat aika-arviot paketin saapumisesta minuuttien tarkkuudella.

Snäpin älykkäät reittisuunnittelut yhdistelevät kuljetuksia ja laskevat aina parhaimman tavan ja reitin tuoda kaipaamasi paketti perille, juuri silloin kun sinä haluat. Palvelulupauksena teemme nopean kuljetuksen tilauksen mahdollisimman helpoksi loppuasiakkaalle. Lue lisää

snapi.fi

12.03.2019

Lyhyt päivityskatko tilausvälitysjärjestelmässämme ti 12.3. klo 21 alkaen

Tiistaina 12.3.2019 kello 21 alkaen päivitämme tilausvälitysjärjestelmäämme. Päivityksen arvioitu kesto on noin 10-15 minuuttia, ja tuona aikana taksitilauksien välittäminen autoille on normaalia hitaampaa. Päivitys koskee kaikkia välittämiämme taksitilauksia, eli Taksi Tampereen kokonaisvälitysalueen taksitilauksia, Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen Kela-taksitilauksia, sekä Lempäälän ja Kanta-Hämeen sote-taksitilauksia. Puhelinpalvelumme toimii päivityksen aikana normaalisti, mutta puheluiden hetkelliseen ruuhkautumiseen kannattaa varautua.

Pahoittelemme asiakkaillemme päivityksestä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä taksin tulemisessa!


31.12.2018

Hyvää uutta vuotta 2019! Vinkkejä onnistuneeseen taksitilaukseen

Uusi vuosi, uudet kujeet! Vuoden vaihtuessa juhlakansan on syytä varautua taksien ja tilauslinjojen voimakkaaseen ruuhkautumiseen, joten otathan juhlamielen lisäksi mukaasi roppakaupalla kärsivällisyyttä.


Taksin voi tilata tuttuun tapaan puhelimitse numerosta 0100 4131 (1,84 €/puh + pvm/mpm) sekä Taksi Tampereen omalla applikaatiolla. Tilauksen onnistumiseksi tarvitaan mahdollisimman tarkka osoite, jotta kohtaatte tilaamasi taksin kanssa helposti.

Taksi Tampere kiittää nykyisiä ja tulevia asiakkaitaan kuluneesta vuodesta, nähdään ensi vuonna monta, monta kertaa!


17.11.2018

Tilauspuhelut ohjautuvat varajärjestelmään la 17.11. kello 22 alkaen - mahdollista viivettä puheluiden vastaanottamisessa

Taksikeskuksemme ottaa tilauspuheluita vastaan varajärjestelmän kautta lauantaina 17.11.2018 noin kello 22 alkaen puhelinoperaattorimme huoltotyöstä johtuen. Varajärjestelmää käytetään arviolta vähintään kaksi tuntia.

Kaikki hoitamamme tilauspuhelut ohjautuvat varapuhelinjärjestelmään (esim. Taksi Tampereen tavallinen taksi ja invataksi, Kanta-Hämeen ja Lempäälän sote-taksi sekä Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen Kela-taksi). Puheluiden vastaanottaminen on hieman normaalia hitaampaa ja puheluiden jonotustoiminto ei huoltotyön aikana toimi, mutta normaalit tilausnumeromme ovat kuitenkin toiminnassa.

Jos taksikeskukseen on hankala päästä soittamalla läpi, kannattaa soittaa hetken päästä uudelleen. Tavallisen taksin tilaus kannattaa tehdä Taksi Tampereen mobiiliapplikaation kautta. Pahoittelemme huoltotyöstä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä tilauspuheluissa ja toivomme, että pääsisimme mahdollisimman nopeasti yön aikana käyttämään normaalia puhelinjärjestelmäämme!