Taksi Tampere 0100 4131
  • Palvelut
    • Palvelut ja tilausohjeet
    • Taksi Tampere -sovellus
    • Asiointipalvelu
    • Tavarakuljetuspalvelu
  • SOTE-kuljetukset
  • Kela-taksi
    • Kelataksin internet-tilaus asiakkaille
    • Pirkanmaan vakiotaksit
  • Hinnat
  • Asiakaspalvelu
    • Anna palautetta
    • Löytötavarat
    • Usein kysytyt kysymykset
    • Yhteystiedot
  • Yritys
    • Tietoa meistä
    • Taksitarkastaja
    • Tiedotteet
    • Kuvapankki
    • Avoimet työpaikat
  • Kuljettajaksi
    • Kuljettajakoulutus
    • Taksinkuljettajan ajolupa
    • Kuljettajia tarvitsevat taksiyrittäjät
  • en
  • sv
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin

Mobiilisovelluksen UKK

  • Taksi Tampere -sovellus
    • Mobiilisovelluksen UKK
    • Käyttöehdot
    • Käyttöehdot Taksi Tampere Pro
    • Tietosuojaseloste
Miksi palvelu vaatii rekisteröityessä sekä puhelinnumeron että sähköpostin varmistamisen, eikö vain toinen riittäisi?

Sähköpostiosoite toimii yksilöivänä käyttäjätunnuksena ja tunnistautumisen lisäksi annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään kuitit mobiilimaksuista. Puhelinnumero puolestaan välitetään tilauksen yhteydessä kuljettajalle, jotta hän voi tarvittaessa soittaa esimerkiksi kysyäkseen ajo-ohjeita.

Miksi tilauksissa ei aina näy suoraan arvioitua saapumisaikaa?

Arvioitu saapumisaika tulee kuljettajan antaman aika-arvion perusteella mikäli tämä on annettu. Jos aika-arvio puuttuu, näytetään tekstimuotoista ilmoitusta.

Mikä on sovelluksen toiminta-alue?

Taksi Tampereen toiminta-alue eli Tampereen lisäksi myös Nokia, Ylöjärvi, Kangasala, Lempäälä ja Pirkkala.

Paljonko sovelluksen kautta tehdyt tilaukset maksavat?

Tilaaminen sovelluksella ei maksa mitään. Voimassa olevan matkahinnaston näet tilausvaiheessa suoraan sovelluksen kautta. Sovellus antaa myös hinta-arvion tilaamallesi matkalle.

Maksaako sovelluksen lataaminen jotakin?

Sovelluksen lataaminen on myös ilmaista.

Voiko sovelluksella tilata myös inva-taksin?

Toistaiseksi sovelluksella voi tilata henkilöauton, farmarin tai tilataksin.

Millä älypuhelimilla sovellus toimii?

iOS puhelimet vaatii 10.0:n tai uudemman version, Android vaatii Lollipop 5.0:n tai uudemman.

Voinko itse valita, mikä taksi minua palvelee?

Sovellus valitsee automaattisesti asiakasta lähimmän taksin. Tällä pyritään nopeaan asiakaspalveluun ja samalla asiakastyytyväisyyteen.

Voinko peruuttaa sovelluksella tekemäni tilauksen?

Tilauksen voi perua niin kauan kunnes auto on hyväksynyt tilauksen eli käytännössä niin pitkään kunnes olet saanut arvion taksin saapumisajasta. Tämänkin jälkeen voit periaatteessa vielä peruuttaa tilauksen soittamalla kuljettajalle sovelluksessa näkyvän linkin kautta.

Mistä tiedän, mitä taksimatkani maksaa?

Taksi Tampereen sovelluksessa saat tilaamallesi matkalle hinta-arvion. Taksi Tampereen enimmäishinnat löytyvät sovelluksesta sekä nettisivuiltamme.

Miksi en saanut vahvistusta ennakkotilauksestani ennen matkaani, vaikka sovellus näin sanoi?

Ilmoitus ennakkotilauksesta tulee ns. push notifikaationa. Mikäli olet sallinut puhelimellesi push notifikaatiot, niin saat ilmoituksen ennakkotilauksestasi ennen matkaa. ilmoitusten sallimisen voi tarkistaa menemällä sovelluksessa tilin tietoihin ja sieltä kohtaan “Sovelluksen asetukset” ja “Ilmoitukset” mistä voi tarkistaa onko ilmoitukset sallittu.

Miksi sovellus ei ehdota minulle sijaintiani?

Sovellus näyttää sijaintisi vain, jos olet sallinut sijainnin käytön puhelimessasi.

Miksi sovellus vaatii aina joka kerta kirjautumisen?

Syy tähän voi olla jokin seuraavista:
Käyttäjä käyttää sovellusta useammalta laitteelta, jolloin toisella laitteella tapahtuva kirjautuminen kirjaa aina edellisen ulos. Tai käyttäjä käyttää sovellusta harvoin, tietoturvasyistä kirjautumista ei pidetä voimassa kuin 60 päivää. Tai käyttäjällä on mahdollisesti vanha versio.

Veloititte euron rekisteröitymisen yhteydessä, mistä tässä on kyse?

Teemme 1,00 € katevarauksen, jotta voimme varmistua siitä, että maksuvälineesi toimii. Katevaraus ei veloita rahaa tililtä ja se palautetaan pankista riippuen muutaman päivän kuluessa.

Tampereen Aluetaksi Oy

Sammon valtatie 7
33530 Tampere
Puh: 010 4765 600
Puhelun hinta on 8,35 snt / puh + 16,69 snt / min
info@taksitampere.fi

Asiakaspalvelu

  • Anna palautetta
  • Löytötavarat
  • Usein kysytyt kysymykset
Lempäälän SOTE tilaukset Extranet hoitolaitoksille Kuljettajille ja yrittäjille

Lataa Taksi Tampere -sovellus

Taksi Tampere -sovellus

Sivusto käyttää evästeitä kävijäseurantaan. Lue lisää tai muokkaa asetuksiasi tästä.

Tietoa evästeistä
Taksi Tampere

Tällä sivustolla käytetään evästeitä kävijäseurantaan. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti kävijän laitteelle.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Sivusto kerää Google Analyticsiin dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Sivusto käyttää myös Facebook-pikseliä, jonka avulla saamme tietoa Facebookin kautta tulevasta liikenteestä.